28.1.09

Prawara Dalam Talian

An official invitation to all the creative hutants in UTAS.

Sarah Marah, A Short Film by Rozinor Razali will be screened online soon.

Don’t miss it and be amongst the first to watch ‘Sarah Marah’, the first malaysian short film to be screen online.

To get your login convenience, URL and schedule of screening, kindly email rozinorazali@gmail.com.

Tq.

12 comments:

syed syahrul zarizi said...

menarik! Buat screening kat jb la beb!

seniman jalanan said...

tulah...
kau uruskan arr...

Queshairie said...

mantap tu beb...

pipiyapong said...

peh..dah siap ye. tengok gambor betis terus tak sabar nak tengok.

seniman jalanan said...

que...
belum tgk dah blh baca mantap eh...

pipi...
layan letupan lu lepas ni...
jgn nanti betis dtg ko gelabah dan letup semua kemana...

Queshairie said...

seniman jalanan...aku tgk gambo jer
dAH mantap..huahuahua...

Toad McFroggy said...

huhu.. ni best ni..

Queshairie said...

senimanjalanan semoga sukses projek kao tu....

Queshairie said...

oit..kwn2 kedai 'Ah Tong' bkt tram dah jd car wash beb...bukak topic kedai Ah Tong...hehehehe

syed syahrul zarizi said...

kalau nak screening kat sini, kat mana? sapa ade idea? tah mana tau ada sape2 ade Plasma bagak atau projektor lebih ke.

seniman jalanan said...

ah tong...
nenek dia gua langgar dulu siyot dgn motor...
seminggu lepas tu mampus...
pastu gua suka lepak dgn arwah syahrul kat atas pokok ceri depan rumah dia...
balut sambil makan buah ceri...
pastu ptg layan main takraw...

Chie said...

anak ah tong baye aku yg laki2 muke mcm rosli hahahaha....

New posting from us