27.8.09

Din Senai dengan Firdaus Lipis

Ada banyak persamaan antara Din Senai dengan Firdaus Lipis
* Banyak bulu
* layan keta oldskool
* penulis hebat
* pernah kerja despatch
* kuat sembahyang
* layan rock lama

tapi sejak-sejak ni Din Senai merungut kat aku..
"Apesal takda pompuan nak kat aku? aku kena kawen jugak tahun ni"

dan mungkin Pipi selalu merungut dengan member wartawan.
"sial la, banyak awek email gua nak ajak kawan serious.. gua belum sedia la benda2 ni semua"

6 comments:

moqh said...

haha..macam haram...

Pipiyapong said...

Macam cilake....gua balas, gua balas.

syed syahrul zarizi said...

profile gamba skemaaa siak. peh, tak main belengging2 lagi nampak.

seniman jalanan said...

macam bagus je...

green said...

mana gamaba mereka 2??

rockmetaller said...

assalamualaikum...

ade ke tu persamaanye..ahaks....

ralit gek bce blog aok nih.

New posting from us