23.8.09

Sekitar Majlis

gua nak kongsi dgn warga UTAS foto ni...
kalau lu orang kenal mamat yang daring semacam je mamat yang sham bengang tu...

lu org beritahulah...

8 comments:

syed syahrul zarizi said...

pehh. din kalau senyum memang gua bengang...pose-pose ni malas nak cakap lebihh..kasi emo tak tentu pasal je nanti

Abdul said...
This comment has been removed by the author.
Jimbo said...

Said gua ada belikan lu hadiah masa kat jakarta tu hari, band trishop bahasa indon.. power...

moqh said...

din din..ehhe

syed syahrul zarizi said...

band trip hop indon?? aku cuti skola ni, senang2 aku turun tiram!

Modandi said...

Said, bawak2 bersabor. nak gua cincang ke apa?

Chie_shamsulKADET said...

nasib baik muke din tak leh terima kenyataan kalo muko dia happy mmg SIALLL KAO AKIL....

Chie_shamsulKADET said...

Gua rasa din mcm nak lempang AKIL jer.....hehehe lempang jgn tak lempang

New posting from us