23.12.08

Mael dah ade blog baru siak. Kita kasi hancur itu budak Pipi!

neuroticsolo.blogspot.com ha tu nama blog Mael. Kira senang jugak la nak sebut. apa salah letak mailpanti.blogspot.com , boleh pergi jauh apa. Jimbo, kira lu kat sini macam sinaganaga la, gua Tok Rimau. Bukan apa, lu ingat cerita kat Bakar Batu dulu? Bedah Urut cakap ko nampak tua. 

7 comments:

MaelXkataK said...

huih! bukan senangseekor katak nak tumpaskan ular besar yg sumer org dah kenal mcm pipi tu.. heheheh

seniman jalanan said...

serang nerve system dia katak...
serang...

Jimbo said...

bedah urut jgn buat jenaka kat sini, kang kalau dah berbuih mulut, gua tak tau....

mael.. lu banyakkan komen kat chedet.com.. mungkin lu boleh tarik banyak orang masuk sini....

syed syahrul zarizi said...

Bedah kenal najib dooohhhh!

Queshairie said...

bukan ulor besor tp anacondar la...
hahahaha

support mael>>>>

Queshairie said...

mcmane nak register kat mael blog aku try tak leh laaaaa....

pipiyapong said...

hahaha cilakak..

New posting from us