17.8.09

Resolusi mesyuarat luar biasa 'Persatuan Bekas Ahli Kelab Jiwa Luka Cawangan Taman Bukit Tiram'

1. Kami dengan ini berasa terkilan dengan tindakan brader Akil yang tidak menjemput ahli persatuan ke majlis nikah brader minggu lepas
2. ASP Din Beruang dengan ini telah meluluskan lesen untuk satu perhimpunan haram di adakan di Jalan Pulai 1 pada 7 Ramadan pada jam 4 petang.
3. Aturcara majlis ialah aktiviti tai-chi dan lompat bintang di susuli perlawanan bolasepak 5 sebelah antara budak-budak ledang lawan geng panti.
4. Diharap dengan ini, semua perasaan sedih akan hilang dan puasa kita akan menjadi lebih bermakna.
5. Untuk maklumat lanjut sila hubungi Pengerusi persatuan, En. Hafiz Hashim. Dia duduk Subang. Gua lupa alamat dia.
6. Jangan lupa bawa topeng muka. Bukan nak merusuh, kan musim H1N1 ni.

Yang menjalankan tugas
Syed
b/p Samsul yang masih hangin

13 comments:

mohafiz said...

apsal tetiba je ade klua lagu yuna dlm paler hotak aku nih!!...arghhh....

"Oh bulan Jangan layan diriku lagi....
Pabila, Air mata membasahi pipi...
Dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku...
Pabila, Kau bersama yang lain.....huuuuhuuu...

Jimbo said...

rasa-rasanya Apis kudut pernah suka tak kat wawa dulu?

seniman jalanan said...

sesiapa yg pernah dgn terpaksa atau sukarela lepak di rumah Hj wahab memang shiok kat akak din ni...

apis lu pun terbabit ke?

syed syahrul zarizi said...

apis kudut dia main koto beb. kitorang lepak rumah din ramai2, dia tak pasal datang rumah din sorang. Kalau bukan pasal mak dia geng yasin mak aku mmg aku dah lama aku bentes.

mohafiz said...

jimbo suka buat2 telipon salah nombor kat umah din dulu kan?..hahhaha...

yuzri said...

huh...kisah lama...

syed syahrul zarizi said...

yus, ape cite bro? raya turun la jb!

yuzri said...

aku ok..giler lama tak turun JB..terpanggil jugak pasal resolusi mesyuarat PBAKJL Caw Taman Bukit Tiram..setakat nih, din tak lagi mengeluarkan apa2 kenyataan ke?

moqh said...

ba tanya din kambing apa perasaan dia

Jimbo said...

banting print 5 keping cukup?

seniman jalanan said...

alah lu orang byk alasan arr...
kalau dari dulu lu orang terus terang je kat wawa tu...
xde arr terlepas kat akil tu...

jiji...
selamat geng yasin mak lu eh...
hahahah...

Chie_shamsulKADET said...

haaa!!!!sial la akil...gua tak panggil dia ustaz...tp CILANAT errr!!!jimbo lu misti prussss huhuhuhuhuhuhhhhuuu

seniman jalanan said...

hua hua hua...
dah lah sham...

tp siapa yg bagi dia gelaran ustaz eh...
any info?

New posting from us