25.12.08

Selamat Tahun Baruu!!!

Dah tua la beb. Apa barang lepak dataran-dataran ni.

9 comments:

Toad McFroggy said...

alah kalau dah lapo.. xkan nk makan kat roost yg xpensive tu kot. lepak dataran mkn makanan murah2 sudah.. hehehehe..

p/s: lagipun kan aku adik kat UTAS ni.. heheh

syed syahrul zarizi said...

Chuel memang suka kasi line panas. Wei Din Kambing dah ade facebook! Gua kawan dia yg ke 7, haha

chuel said...

tak pasal apa.. bikin darah up.

Jimbo said...

said... lu letak la nama chuel kat crew. aku tgk dia ni dah terdesak sgt.. dia pernah cakap yang mak sedara dia ada rumah sewa kat bukit tiram.. kira OK la tu..

syed syahrul zarizi said...

Tu kene tanya komitee, nak join bukan main-main ni. lagipun dia asik nak up kg melayu ape cite?

chuel said...

wa bukan nak warning ke apa lah kan.. tp wa terpaksa ingatkan luorg.. kg melayu ada nasi ambang...

pikir pikir kan lah kalau nak terus dapat bekalan nikmat duniawi ini..

Jimbo said...

mael, ayam katek bapak lu macam sedap.
ada yang nak jual tak?

seniman jalanan said...

mail...
dtg KL kasi call aku...
aku bwk ko makan ke tempat makanan yg ko x pernah jumpa...

mukhrizlatif said...

tahun baru gua keje la

New posting from us