1.6.09

Seiring dengan pembangunan Wilayah Iskandar, dengan ini UTAS akan dinaikkan ke status DotCom.

Gua sponser. Sapa setuju komen bawah. Apa barang blogspot.

p/s Mael kata baju UTAS jambu. Jimbo, sila ambil perhatian. Kawasan paling sakit untuk ditumbuk ialah tulang rusuk. Anu dia pun ok jugak.

6 comments:

Jimbo said...

utas.com pergh!
gua sokong.

mail, lu jgn sampai gua sembelih bapak lu punya ayam ketek..

Chie_shamsulKADET said...

utas.com tuuuuuu...bergerak lebih kilometer beb.....ada masa depan.
mael aku bakar kao punya lukisan kanggggg...

Toad McFroggy said...

haih! yang dot com ni aku sokong.
tapi tang baju.. ni je yang mampu aku cakap, artistic pada mata masing2 berbeza 2.

seniman jalanan said...

nak beli dot com...
dah betol betol nak sgt lah ni...
arr sponsor teruih, nak aku host pun blh, korunk beli domain je...

ni baju apa sampai nak sembelih ayam katik pak shad ni...
dah sembelih jgn luper ajak aku panggang...

syed syahrul zarizi said...

ketek ke katek?

Toad McFroggy said...

kah..kah..kah..
tgk! OG pn xtau langsung pasal baju UTAS.. kah..kah

New posting from us